Lolipop
About Entry Twitter Facebook Follow Dashboard

Hard Time
Tuesday 11 December 2012 • 00:07 • 0 comments


Hai . Assalamualaikum .


Sejak akhir - akhir ni , hati aku tak tenang . Aku pun tak pasti sebab apa . Tapi , aku nak sangat Mir ada kat tepi aku dengar semua masalah aku . Tapi , kalau aku cerita kat dia , dia bukan faham dan kenal pun siapa watak yang terlibat dalam masalah aku . What tha . Alah , lagi pun Mir bukan ada kat Malaysia , bukan ada kat Selangor . Dia ada dekat Taiwan . Dia ada program basketball kat sana . Tak pa . Nanti aku gerak ke sana dalam minggu depan . Will miss my friends at MKR . Deep into my hearts .


BTW , aku pun tak pasti apa masalah aku . Siapa yang terlibat dalam masalah aku . Apa punca yang menyebabkan aku ada masalah . Tapi , dari sudut hati aku , aku harap sangat masalah ni selesai dengan cepat . Aku harap sangat . Tadi , ada muncul satu kejadian . Aku tak boleh lah bagi tau apa benda tu . But , benda tu membuatkan aku pening . Aku tak tau nak jawab apa . Aku kaku gila . Nak tanya kawan aku yang lain . But , diaorang tak on . Damn that . 


Aku pun dah buat farewall kat MKR . But , aku rasa orang lain tak perasan kut . Sebab aku pakai acc lain . Lebih tepat , acc girl . Lagi pun bukan orang lain tau . Tapi , aku lega sangat sebab aku dah luahkan apa yang terbuku kat  hati aku . Tapi , aku lega juga sebab diaorang tak comment post post . Relief ~  Aku akan rindu kawan aku kat MKR . Haha , hope diaorang tak lupakan aku . Lol . 


Aku tak sabar nak jadi diri aku yang lama . Muhammad Amirul Hakim yang lama . No more Apek in my life . No more . Just Hakim . Thats all . Amirul Hakim yang tak ada Facebook . Amirul Hakim yang sombong . Bukan Apek yang ceria , hyperactive . But cuma Hakim yang pendiam . Tu je . Okay lah , sampai situ je lah . Nanti ada yang menangis . Lewls . Siapa yang nak menangis ni ? Haha . Okay . Bye . Assalamualaikum :D


PASTFUTURE
Prince
Intro please?
Status:
Park Chorong !
Hakim Lee. 16y/o. Dont Spamming here !

Shout!
Don't say anyword
• No Anounymous
• No Alien
• No Cat or Dog
• No Ads / e-Mail link
• ONLY blog link


Big Clap!
Thank You
Template : Masterly Elmo
Tutorial :
Cute Photo:We Heart It
Nice View:Google Chrome
Owner: HakimLee